niedziela, 9 lipca 2017

Big Love - pożegnalny post

Witajcie wakacyjne,
dzisiaj chciałam pokazać mediową kartkę, którą przygotowałam dla Poppystamps.
Do wykonania tła użyłam nowych stempli Poppystamps oraz gessa,
kolory uzyskałam wykorzystując distressowe tusze.

Zainteresowanych zapraszam na blog Poppystamps, gdzie można zobaczyć więcej zdjęć.

Tą kartką żegnam się z cudownym zespołem DT Poppystamps, 
z którym byłam od samego początku.
W tym czasie stworzyłam 121 projektów dla Poppystamps, tutaj można je zobaczyć,
przygotowałam również kolekcję świątecznych kartek w 2015 r. dla Memory Box.
 Mam oczywiście swoje ulubione kartki, które wykonałam dla Poppystamps,
ale zaprezentuję tylko kilka.

Dziękuję Jeanne za opiekę, a Davidowi za zaufanie. 

 A Wam dziękuję, że odwiedzacie mnie    💗



8 komentarzy:

  1. Piękna kartka ,w lekkim wakacyjnym klimacie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna !!! super kolory !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki i wspaniała przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bogaty dorobek, można znaleźć wiele perełek wśród tych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są warte zainteresowania ale na mnie największe wrażenie zrobiła kartka z ławką w parku nocą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!